luni, 31 august 2009

My happy anniversary :).

E o zi diferita. Nu, nu pentru ca e ziua mea. Ziua mea e in fiecare an.

Dar anul asta, ei bine, anul asta e altfel. Esti aici, sunt aici. Nu imi lipseste nimeni si nimic. E prima oara cand intr'adevar, de ziua mea, sunt fericita. E prima oara cand ai reusit sa imi alungi orice gand care ar putea sa strice ceva in mine. E prima oara cand ma tii departe de tot ceea ce facea candva parte din mine si imi facea rau. E prima oara cand te am pe tine, stii? E prima oara cand pot sa'mi spun ca "E ziua mea, si ma iubeste". E prima oara cand tu, faci mai mult decat orice.

E prima oara cand simt ca am crescut cu un an...de fapt, m'ai cam crescut cu un an. Da, a fost un an plin. A fost un in care s'au intamplat cat in toti ceilalti paispe'.  E prima oara cand stiu ca sunt altfel decat acum un an: m'am schimbat, asa mult incat cateodata imi da de gandit. M'am schimbat pentru altii, si nu sunt mandra de asta, dar m'am schimbat exact asa cum am vrut, cum imi place, am pus caramida peste caramida, si am devenit ce sunt azi...si totusi, nu sunt facuta din piatra, nici pe departe. Tu ma iubesti pentru ce sunt, iar restul...ei nu conteaza. Doar esti tu si restul, nu?

Anu' asta, te iubesc...nu e prima oara, dar e prima oara cand ne sincronizam. Asa ca da, anu' asta , clar ca e de bine !

Niciun comentariu: