vineri, 21 august 2009

Mi'e dor si doare..?!

Acelasi drum. Aceleasi banci. Aceleasi locuri. Aceleasi gesturi. Aceleasi reactii. Aceleasi rasete. Aceleasi regrete. Aceleasi seri. Aceleasi dimineti. Aceleasi promisiuni. Aceleasi minciuni. Aceleasi certuri. Aceleasi impacari. Aceleasi sperante. Aceleasi vise. Aceleasi multumiri. Aceleasi vorbe - la fel de goale. Aceeasi scena - alta piesa.

Alte buze. Alte brate. Alti pasi. Alt trup. Alt pat. Alt miros. Alt gust. Alt glas. Alt ritm - aceleasi versuri. Alt mers al lucrurilor. Alt suflet. Alta privire. Alte asteptari. Alta cafea. Alti cartofi prajiti. Alt joc. Alt scor. Alt premiu. Alte tricouri - colorate. Alte temeri. Alte secrete.

Alt scut de aparare, in alta lupta, in acelasi razboi. Alt el. Alta eu.

Si o alta zi. Maine e alta zi. Asa zice el. El nu stie ca nu e. Nu stie ca e aceeasi zi, care se repeta intr'una. El nu stie ca nu are cum sa imi faca rau, pentru ca nu are ce rani in mine. El nu stie cine sunt, si nu as vrea sa afle, asa ca ma ascund bine, il protejez, e obligatia mea. El nu e la fel. El are grija...are grija de mine. Tu nu stii ce e aia. N'ai stiut niciodata. Tu erai prea ocupat. Tu erai pe alta lume, doar tu stii pe care. Tu esti ultimul de care aveam nevoie. si primul pe care il vroiam. Urata treaba, asa'i? Dar, uite, cam asa te'am iubit eu pe tine. Si cam asa, a devenit "maine", aceeasi zi ca azi, pentru mine. Dar el, el n'o sa stie. Pentru mine, e aceeasi zi, dar pentru noi, maine e alta zi. Timpul trece, si trece degeaba. Si e pacat. Trece, pentru mine, pentru tine, pentru el, si doare mai tare daca in timp ce trece, eu stau. Asa ca desi dimineata e din ce in ce mai greu, fug, mai repede decat am fugit vreodata. Desi ceva ma apasa cu o presiune inexplicabila care provoaca o durere si mai ciudata, pretind ca maine e alta zi. Cu acelasi drum, aceleasi banci... (dar e altfel).

Niciun comentariu: