joi, 2 decembrie 2010

Leapsa.

1. Expresia care o folosesti prea des?
"Numa` am zis".

2. Melodia preferata?
Nu ma pot decide intre Kings Of Leon-Use somebody si Bon Jovi-Always.

3. Esti fericit/a?
(loading, please wait)...se poate spune ca am avut zile mai bune.

4. Melodiile care te pot face sa plangi?
Reamon-Supergirl, Emeric Imre- Nebun de alb, intotdeauna. Mai nou, Sarah Mclachlan-Wintersong.

5. Melodiile care iti ridica moralul cand lumea nu poate?
Eamon-Fuck it, melodia e un succes. Beyonce-Irrepleceable.

6.Poti spune ca ai iubit vreodata cu adevarat?
De 3 ori (se spune ca iubesti de 3 ori in viata, se pare ca am terminat si cu asta, intr-un final).

7.Urasti pe cineva?
Nu mi-as pierde timpul cu asa ceva.

8.Daca ai putea, ai da timpul inapoi?
Da. Nu ca sa schimb lucrurile, ci ca sa imi trag cateva palme peste cap atunci cand trebuia, sa imi deschid ochii, si sa invat sa fiu mai putin naiva decat am fost.

9. Ai incredere in oameni?
Aveam. La ce bun?

10. Esti printre norocosii care stiu ca cineva ii iubeste in momentul asta?
Da, din fericire da. Intr-adevar, suntem norocosi, din punctul asta de vedere macar.

11. Crezi in dragoste la prima vedere?
Nu, niciodata nu am crezut.

12. Ce parere ai despre iubirile tinute in secret?
Haha, foatre buna asta. Hm...sunt cel putin interesante, ies din rutina "iubirilor" generale.

13. Te-ai trezit vreodata dimineata cu regrete legate de trecutul tau?
Nu, nici n-am s-o fac. Trecutul meu m-a facut cine sunt azi, cu zilele lui bune sau mai putin bune. Stiti cum se zice, "atunci, era exact ce mi-am dorit".

14. Crezi in miracole?
Hm. Credeam. Dar as vrea sa mai cred, si o s-o mai fac dupa un timp, pentru ca am avut si eu parte de miracolele mele.

15. Exista lucruri pe care nu le-ai spus din frica sau rusine?
Rusine, nu prea cred. Din frica de a pierde, da. Nu cred ca a fost cea mai buna decizie. Daca ai ceva de spus, spune-o, cat timp inca mai conteaza, mai tarziu o spui degeaba.

16. Ti-e dor de cineva, in momentul asta?
Da...cum ar putea sa nu imi fie, in fond :)...

17. Cum iti e mai bine, independent/a sau alaturi de cineva?
Am perioade si perioade. Cand apuc sa fiu un timp independenta, e ca si cum l-as fi prins pe Dumnezeu de picior. Cand ma obisnuiesc langa cineva, imi e cel putin greu sa ajung din nou acolo.

18. Ai inselat/mintit/furat vreodata?
Da, le-am facut pe toate. Nu, nu sunt mandra de niciuna dintre ele.

19. Sexul,dragostea si "futaiul" - acelasi lucru?
Nu, in niciun caz. "Futaiul" e "oriunde, oricand, cu oricine". Sexul pentru mine poate fi confundat cu "dragostea", intr-o varianta mai... rapida? "Dragostea" nu stiu, nu ma pasioneaza, nu imi place termenul.

20. Cum te vezi peste 10 ani?
In fiecare zi altfel.

21. Brunete sau blonde?
"Blondes have more fun, but brunettes remember it next day". Cat timp avem 16 ani, cui dracu` ii mai pasa a doua zi ? BLONDES !

22. Pentru fete-baiatul care e intotdeauna la moda, fotbalistul, sau artistul? Pentru baieti-fata dupa care se intorc toti, cea care iti face ochi dulci doar tie, sau cea independenta care nu tine cont de parerea nimanui?
Hah, grea decizie. Fiecare cu farmecul lui, experienta proprie. Te incurci cu baiatul intotdeauna la moda, te incurci cu fitele de rigoare. Te incurci cu fotbalistul, te incurci cu fanele din "staff". Te incurci cu artistul, te incurci cu ideeile lui pe care n-o sa le intelegi niciodata. Dar "e ok ba", oricum.

23. Iti plac surprizele?
Cum ar putea sa nu iti placa surprizele?...

24. Esti usor infulentabil/a? Iti schimbi parerea sau punctul de vedere in functie de ceilalti?
NU, si sunt mandra de asta.

25. Prietenii sau prietenul/a?
Depinde de "prietenul". Am renuntat la "el", pentru "ei", si la "ei", pentru "el".

26. Te consideri o persoana curajoasa?
Da, asta nu mi-a lipsit niciodata.

27. Consideri ca poti sa o iei de la inceput oricand vrei?
Oricand VREI, bine spus. Da, bineinteles ca poti, doar deseori spui ca nu poti, cand de fapt, nici nu te gandesti sa o faci.

28. Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
Sinceritatea si bunul simt de a isi asuma vina pentru propriile greseli, orice ar insemna asta, orice consecinte ar avea.

29. Merita oamenii o a doua sansa? Le-o oferi?
O a doua, da, o merita, si o ofer. Din pacate o ofer si pe a treia, iar asta e o mare prostie pe care inca o fac...

30. Fotbal?
Ocazional, Steaua si Barcelona.

Mai departe, cui o vrea.

3 comentarii:

Maria spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Maria spunea...

"In general people can be categorized in one of two ways those who love surprises and those who don't. (I don't..) I've never met a surgeon that enjoys a surprise, because as surgeons, we like to be in the know. We have to be in the know. "

i just found out that i adore your mom (cardio surgeon) :x

Marina spunea...

Hei .Am dat din intamplare peste blogul tau si nu am de spus decat 2 cuvinte : foarte tare .Felicitari:)
p.s: am preluat leapsa:d