duminică, 5 decembrie 2010

Ceva mai mult decat "eu" si "tu", ceva mai putin decat "noi".

Un oarecare drum. Poate un semn, poate nu. Poate o gramada de amintiri, poate ceva mai mult. Poate o flacara, poate mult scrum. Un fel de prezent, cu o esenta tare de trecut, fara niciun viitor - si niciun sfarsit. Multa zapada, si un frig crunt care nu mai conta. Multe glume proaste, prea mult adevar. O piatra aruncata mai tare, sau luata de pe inima. O casca in urechea mea, una in a lui si un Ipod ud. Doi prosti umbland pe strada de nebuni si cantand aceeasi melodie de acum mult, mult timp, de cand soarele apunea la 9 si afara erau 30 de grade, cam cu 174 de kilometri mai incoace (you can tell by the way...). O strangere de mana, poate mai rece ca altadata, poate exact la fel. Alte saruturi, aceleasi buze, fara muscaturi brutale. Cateva priviri care vorbesc mai mult decat stim. Alte poze, la fel de reusite ca toate celalalte sute. Tot noi. Intr-o alta varianta. Un fel de varianta. Un fel de "noi" - ceva mai mult decat "eu" si "tu", ceva mai putin decat "noi".
Niciun inceput, niciun prezent, niciun viitor, niciun sfarsit? Si totusi...

Cu cortina aia trasa, asa cum e ea, undeva in inima mea, mereu o sa ramai "al meu". Mereu o sa tip la tine cand ma musti de par, chiar daca suntem in fata bisericii, si un betiv se tine dupa noi, pentru ca tu te-ai luat de el ca un prost.

Spotted: Single on facebook, but together on the streets.
Xoxo, gossip girl ♥.

Un comentariu:

Alexandra. spunea...

superb!
ai niste idei frumoase si stii sa ti le exprimi foarte bine.:)
titlul este genial. imi aduce aminte de mine, de el si de "noi"...

>:D<