luni, 17 martie 2014

Pentru tine nu voi avea vreodata cuvinte potrivite.

Am o mie de vise, sperantele mele se nasc una cate una in fiecare dimineata, si cateva dorinte la care nu as putea sa renunt vreodata - ca orice copila de 19 ani, as spune. Ca orice copila care se cauta pe sine in o mie de locuri, in cateva persoane si in zile calduroase in parc, la o bere si o tigara.
Visele mele nu au prea multe in comun. Sincer, sunt atat de diferite incat uneori ma intreb cum au ajuns toate in aceeasi imaginatie sau in aceeasi inima.
Totusi, toate duc la tine.
Mi-a luat un timp, mi-a luat o serie de greseli si de decizii proaste. Mi-a luat nopti nedormite si dimineti care au venit ca o palma peste fata, dar acum stiu. Stiu ca orice vis al meu duce la tine, si stiu ca niciunul din ele, daca ar deveni realitate, nu ar insemna nimic daca nu l-as imparti cu tine.
Am inteles ca diferite locuri si oameni incredibili nu o sa iti ia niciodata locul, iar oriunde m-as trezi dimineata, nu o sa fie ca atunci cand ma trezesc in bratele tale.
Tin la visele astea mai mult decat isi poate imagina ceva, ele ma tin...sau poate ele ma fac ceea ce sunt. Dar iti spun, le-as da pe toate si as incepe maine de la zero, doar sa stiu ca te am pe tine. As da tot, orice, sa imi petrec restul zilelor in bratele tale.
Ma bucur mult ca te am, ca te vad si ca te stiu asa cum te stiu. Asa cum esti. Esti incredibil, stii asta? Esti o minune de om care nici pana azi nu stiu ce cauta in lumea asta printre noi, restul. Esti un erou, al tau si al meu. Esti peste orice putere de intelegere, iar eu nu stiu ce am facut sa te merit.
Ti-am spus de mii de ori ca m-ai salvat zi de zi, dar nu stiu daca ai intees vreodata ce am vrut sa spun. Toata viata mea am pus in cuvinte tot ce mi-a trecut prin suflet sau prin minte, chiar daca au fost cuvintele mele sau versurile uneia dintre sutele de piese din playlistul meu. As vrea sa o pot face din nou, si sa impartasesc asta cu tine, dar ce simt pentru tine nu o sa poata fi niciodata pus in cuvinte. Sper doar sa simti asta de fiecare data cand te iau in brate si zambesc.
Mi-am dorit de cand eram mica si habar nu aveam despre ce vorbesc un barbat pe care sa il iubesc, sa il ador si sa il respect, si eram sigura ca va lua o eternitate sa il gasesc, daca il voi gasi vreodata.
Am avut insa un noroc nebun sa te gasesc pe tine intr-o zi, iar apoi a avut loc o serie de intamplari care mi-au permis sa spun si dupa trei ani ca esti al meu. Nu sunt genul de persoana care sa se subestimeze, sau care sa aiba  respect de sine scazut - sunt mandra de multe lucruri pe care le-am facut, dar nimic nu o sa ma faca vreodata mai mandra decat faptul ca sunt iubita ta.
Cred ca ce incerc de fapt sa spun este ca ma bucur din tot sufletul meu ca te am, si ca am inteles ce inseamna sa am pe cineva ca tine, cat de rar, cat de frumos, cat de special e asta. Nu imi e frica pentru visele mele, nu imi e frica de nimic, pentru ca de fiecare data cand uit sa cred in mine, sau in tine, imi amintesc sa cred in noi.
Nu am sa incetez niciodata sa cred in noi,. Stiu ca uneori avem nevoie de o minune ca lucrurile sa ramana asa cum sunt, dar tot ce am trait pana acum cu tine a fost o minune. De ce nu am avea parte de mai multe minuni? Cand trecutul meu cu tine, cand ziua de azi e o minune, nu pot sa cred ca undeva un viitor, nu avem o minune pusa de-o parte.
As vrea sa te vezi asa cum te vad eu, si as vrea sa stii ca atunci cand nu poti sa o faci, eu am sa fiu acolo si am sa vad lucrurile asa cum sunt, pentru tine. Am sa te vad pe tine, asa cum esti, pentru tine. Am sa iti amintesc mereu ca esti altfel, ca esti special, ca esti puternic si esti persoana aia, una din o mie, care mereu o sa se ridice.
Printre o mie de vise, visul cu care adorm si ma trezesc e sa fiu langa tine mereu, sa iti spun toate astea, sa te strang in brate si sa nu te las vreodata sa uiti cat esti de iubit. Printe toate lucrurile care se schimba in timp...mai ales cand ai 19 ani...cat de mult te iubesc, cat de mult imi doresc sa fiu cu tine, nu se va schimba vreodata. Esti iubit, pentru ca meriti. Te iubesc, pentru ca meriti.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos. Esti intr-una din povestile alea de iubire pe care le citesc si as vrea sa le aflu detaliile.. Totul. Sa va iubiti mult in continuare

annonymous spunea...

Soțul meu plănuia să divorțeze de mine, spunând că s-a săturat de uniunea noastră, am fost surprins pentru că asta a venit dintr-o dată și instinctul meu mi-a spus că ceva nu merge bine, am aflat mai târziu că soțul meu are o femeie afară, l-am întrebat despre asta , s-a enervat foarte tare și a spus că de aceea vrea să divorțăm, a plecat de acasă timp de 6 luni când am văzut contactul doctorului Ajayi, vrăjitorul, o femeie mi-a explicat cum a putut să rămână însărcinată și să aibă un copil propriu cu un medicament pe bază de plante după 9 ani de căsătorie, i-am luat contactul și i-am explicat situația cu soțul meu, mi-a spus că soțul meu a fost manipulat de o forță întunecată, mi-a spus câteva lucruri de făcut și să-mi fac o vrajă, după șapte zile de vrăjeală soțul meu a venit acasă și a rupt hârtia de divorț, acum trăim fericiți, mulțumită dr. Ajayi. Nu vă rușinați de problemele dvs., căutați ajutor și rezolvați-l. Viber / Whatsapp: +2347084887094