sâmbătă, 1 martie 2014

My kind of love.



Vreau sa stii ca daca as putea, ti-as lua toata durerea aia pe care o simti zi de zi, seara de seara, si as tine-o atat de bine, incat nu ar mai ajunge niciodata la tine.
Ti-as lua tot ce tu nu mai vrei sa simti, ti-as face ghemotoc orice gand care nu te lasa sa dormi.
Sa stii ca, daca as putea, te-as inveli in fiecare seara, si ti-as face o cafea (prea) dulce in fiecare dimineata.
As pune soarele pe cer si as fugi dupa tine pe strazi cu o umbrela, in zilele in care te prinde ploaia.
Ti-as aduce numai zile de primavara sau de vara, pentru ca nu prea iti place tie cand e frig.
Ti-as scrie cantece si m-as inchide ani intregi intr-o camera simpla, sa scriu o carte despre tine. Tu esti...esti exact omul ala care intr-o zi trebuie sa fie un personaj, trebuie sa fi transformat in cuvinte si sa ramai undeva printre randuri.
Ti-as da toate ceasurile inapoi atunci cand ti-e dor, si as fugari timpul pentru tine in toate zilele care parca nu se mai termina.
Ti-as aduce mereu ciocolata! Cea mai buna ciocolata!
Ti-as spune de mii de ori ca poti, sa ca o sa ajungi acolo, si o sa ai, si o sa fii! Ti-as deschide ochii in tot intunericul tau, tu habar nu ai cat esti de special!
Te-as tine de mana...toata viata mea. Te-as tine de mana si cand razi, si cand plangi, si cand esti singur, si cand esti pierdut...si te-as gasi. M-as duce pana in capatul lumii sa iti gasesc fericirea cand o pierzi, si m-as intoarce alergand, sa te vad zambind. Iar atunci, te-as tine inca o data de mana.
M-as uita la tine ca o nebuna, ora de ora, caci inca nu inteleg cum pot sa ma vad intr-un suflet atat de clar. Cum, oare, pot sa ma uit in ochii tai cand tu imi spui numele, si sa simt ca acasa poate fi si in mijlocul unui drum, daca sunt cu tine.
Ti-as spune in fiecare zi ca esti o jumatate din mine si tot ce simti, simt si eu. Intelegi? Te simt si din capatul lumii, iar de fiecare data cand tu iti lasi privirea in jos, mie mi se rupe sufletul. Nu ma supara asta deloc, sa stii. Mi se pare doar frumos.
Ti-as spune ca te iubesc.
Ti-as spune ca te iubesc.
Ti-as spune ca te iubesc...
In fiecare zi, sa stii, sa nu uiti, sa simti.
Ti-as spune ca te iubesc si peste 10 ani, dar iubitule, si daca am sa fiu acolo sa ti-o spun sau nu, am sa te iubesc. Vezi, tot ce respir, ce sunt, ce scriu, ce plang, tot ce traiesc, e prin tine, e cu tine, esti acolo.
"Langa el", langa el e singurul raspuns pe care il am de fiecare data cand ma intreaba cineva unde vreau sa fiu, unde vreau sa merg, sa fug, sa mor...
As vrea sa fiu langa tine...sa iti spun ca te iubesc.

Niciun comentariu: