vineri, 28 decembrie 2012

Ultimul fir de iubire.


Nu iti doresc sa faci niciun pas singur.
Nu iti doresc, serios, nici sa ramai cu capul in jos, nici sa ramai fara ultima ta tigara.
Fericirea ta mi-ar aduce un zambet pe fata. Nu mi-ar face viata mai usoara, ce-i drept, m-as gandi de zece ori apoi daca e zambetul care ar trebui sa fie acolo, sau doar unul care ascunde o furtuna. Fericirea ta m-ar intriga putin, poate o meriti mai mult decat ti-o doresc eu, poate e exact asa cum simt acum - nu meriti, nu meriti ce ai, nu meriti mai mult.
Vreau sa te vad pentru ultima oara. Nu intamplator ! Nu vreau sa vad iar cum ridici niste ochi mari din pamant, pentru ca nu te asteptai sa fiu eu acolo, in fata ta, pe aceeasi strada, pe acelasi drum. Vreau sa te vad cand te chem, stii ? Sa vad daca vii, poate doar atat. Sa ma uit in ochii tai, adanc, pana vad o urma de orice ar fi in tine. Pana imi rupi inima in doua cu ultimul strop de iubire pe care l-ai pastrat, pana ma convingi cu o portie de ura pe care nu stiam ca o ai, pana ma strangi in brate sau ma impingi (mai) departe. Sunt curioasa, stii ? Sunt curioasa daca te pregatesti sa ma vezi - te pregatesti sa arati bine, sau sa zambesti des, sa imi povestesti lucruri, sa imi spui bancuri...sa mai repezi o amintire in discutii ?
Tu o sa-mi cumperi un ceai, eu o sa iti intind o tigara. O sa schimbam ultimele zambete, si o sa pasim lenesi pana la aceeasi intersectie. Nimeni nu o sa spuna la revedere, cum nimeni nu a facut-o pana acum, nimeni nu o sa mai arunce saruturi si nimeni nu o sa stranga mana celuilalt. O sa-ti spun "nu iti doresc sa faci niciun pas singur, sa stii", si tu o sa lasi capul in pamant, stiind ca eu i-am facut si pentru tine. Ai sa spui doar "multumesc", iar eu am sa-ti zambesc...ultimul meu zambet, ultima ta reactie.

Niciun comentariu: