sâmbătă, 8 septembrie 2012

No coffee for me, thank you.

In dimineata asta beau un ceai, nu o cafea. Mi-am adus aminte, pur si simplu, ca nicio cafea nu o sa mai aiba gustul tau, al nostru, asa ca am hotarat sa nu ma mai chinui singura.
Mi-ai promis ca o sa mai fi acolo, macar o data. Stii, daca o sa fie asa, o sa stiu ca a meritat, desi acum, tare am obosit.
Stiu ca...o sa fac din nou cafeaua dimineata, si o sa pot sa iti aleg eu cana. O sa ma trezesc atunci cand vrei tu, pentru ca iti arde de plimbari matinale. Stiu ca tot eu o sa fac patul, si tu o sa imi spui sa nu ma casatoresc niciodata cu tine. Stiu ca nici pana atunci nu o sa inveti sa mananci si sa te uiti la televizor in acelasi timp, si farfuriile tot pe masa o sa le lasi, si tot nu o sa te ridici dupa sticla aia de apa. Ai acelasi reflex de a ma strange tare de mana cand ti-e frica, tot o sa te dea de gol, eu tot nu o sa-ti spun. Stiu ca o sa-mi dai lumea peste cap, ca o sa-mi dai viata inca o data, ca o sa rad din nou 25 de ore din 24, doar asa, de dragul tau.
Vezi tu, nu ai de unde sa stii cum imi e. Nu stii cum e cand ma trezesc, si cat de greu imi e sa adorm. Nu stii cum uneori deschid ochii si vad negru, pentru ca nu te mai vad pe tine. Nu stii cat de frig imi e, si nimeni nu intelege. Ma doare de mor, ma doare de parca ieri ar fi fost tot, si azi s-ar fi terminat. Nu stii tu cum stau in picioare, dar indraznesti sa-mi spui ca tie ti-e mai greu. Tie..tie iti e mai greu...
Pe tine te doare sa stii ca ai facut o greseala, pe mine ma doare ca nu am facut nimic sa o merit; sau, ma doare ca n-am mai fost aceeasi; ma doare ca nu mai stiu sa fiu fericita; ma doare, la dracu, ma doare ca nu am mai baut o cafea de 3 luni. Ma doare tot, uneori, si tu nu mai esti sa faci sa fie bine.
Stii, daca o sa mai fi vreodata acolo, asa cum mi-ai promis, stiu ca o sa inceapa o alta viata, stiu ca nu i-as mai da drumul - dar daca nu o sa mai fi, eu o sa ma descurc. Nu prea ai fost acolo, oricum.


Un comentariu:

Cel care iți așteaptă des noi gânduri spunea...

Îmi place ce citesc :) Viața e ca mersul pe bicicletă. Continuă și tu să pedalezi la fel ca mine ca să nu cazi :) Te pup