vineri, 23 decembrie 2011

IT`S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR!


Abia cand s-a facut dupa-masa, pe la ora patru, mi-am dat seama ca acum un an, exact exact pe vremea asta, lumea mea s-a schimbat total...de atunci si pana acum, am crescut singura, si am crescut bine daca pot sa zambesc.
23 decembrie ramane in inima mea zi de doliu, dar nu e loc de asta, caci vine Craciunul, si poate cea mai mare schimbare a anului asta e ca acum vreau si o sa am primul meu Craciun fericit. Sunt tare entuziasmata si promit sa ma bucur de fiecare minut. E bine sa nu te intrebi daca te plimbi singura anu` asta pe Republicii printre toate luminitele alea si cadourile dragute. E bine sa stii ca cineva o sa te tina de mana, CHIAR O SA TE TINA, nu o sa se razgandeasca cu ... o zi inainte? In fine.
Va doresc si voua sarbatori fericite si sper sa primti tot ce asteptati - chiar exista o magie a Craciunului, asa ca...doriti-va din tot sufletul, si cine stie? You just might get it.


(am spus ca anul asta o sa evit piesa asta, dar la dracu`, prea bine merge!)

Niciun comentariu: