luni, 7 martie 2011

thesethingswillneverchangeforus at all.


Genul ala de zambet care apare fara vreun motiv anume. Genul ala de energie care se incapataneaza sa ramana in mine dupa multe nopti nedormite. Genul ala de fericire inexplicabila, golul din stomac disparut de prea mult timp, FERICIREA, in sine, care se dusese dracului cu totu`, dupa tine, o data cu tine sau doar o data cu "tine" fara "mine". Nu mai conteaza acum, nu m-a oprit niciodata. Nimic... nu m-a oprit niciodata, n-o sa se intample asta. Genul ala de "EU", care eram demult, care o stiai tu si restul lumii, putin enervant de fericita. Genul de persoana care e acolo pentru tine - care o sa fie acolo pentru tine muuult, mult timp de acum inainte, pentru ca in ochii mei ai meritat mereu toate astea. Da, mai esti "prin ochii mei", mai meriti.
Genul de senzatii care imi fac ziua, de fiecare data cand apar - cum ar fi ca ma iubesti...orice ar fi.
Asta faci tu cu mine, de atunci, pana azi. Asta imi arunci prin vene, pentru asta sunt aici, pentru asta te iubesc. Pentru asta nu plec.
*Nu stiu la voi, dar la mine e primavara. E primavara pentru el. E tot pentru el.

Un comentariu:

Izabelle spunea...

IMi place:X Superb... superbe sentimente si uneori sunt inegalabile