sâmbătă, 12 septembrie 2009

Inca o vara a noastra. (GONE)

Uite ca s'a mai dus o vara. Mai repede decat toate, intotdeauna pare sa treaca mai repede, sa fie mai plina, sa'i duci mai mult lipsa, sa ai mai multe amintiri...
A fost o vara asa cum nu ma asteptam, dar speram sa fie. Au fost zile intregi pierdute pe langa Teatru', in Gradina, in Square, au fost zile intregi pierdute in Ego, in livada, pe Republicii, oriunde, dar nu acasa. A fost o iubire de'o vara, a fost o iubire de mai mult de'o vara, a fost o despartire de vara, a fost o dezamagire de vara, a fost sex de'o vara, au fost betii de vara, au fost "ruperile" de vara, au fost minciunile de'o vara, au fost zambete peste zambete si lacrimi peste lacrimi, a fost fericire peste tot, a fost fericire cu forta daca a trebuit, am luat fericirea aia nenorocita si am inaltat'o, "high", sa o simtim. Au fost aventurile de vara de care nu trebuie sa afle nimeni si pe care le negi intr'una. Au fost nopti epuizante, a fost energia din noi care ne'a tinut in miscare pana la rasarit, au fost zile dormite pana la pranz. Au fost multe cafele, si o gramada de bani dati pe tigari. Respira, ia o gura de cafea, si trage din tigara...aer, cafea, tigara...aer,cafea,tigara. A fost trupul tau in mare, si ai simtit nisipul fin intrandu'ti pe sub costumul de baie, lipindu'se de tine si de inima ta, din nou. A fost Peninsula. A fost Vama. De doua ori. A murit Michael Jackson. Am asteptat in gara, bronzati. Am fumat in gara, tranititi pe bagajele turtite. Am tipat in tren. Totusi, de ce tipam?
Am iubit, am urat, am ras, am plans, am tras aer in piept si ne'am impus fericirea. Pentru ca a fost vara. Pentru ca am asteptat noua luni dupa ea, am chemat'o, rechemat'o, si tot n'a venit mai repede. Am tanjit dupa ea toata iarna, am visat'o, am planuit'o, si ne'a aratat iar ca e intotdeauna, altfel. Cred ca am crescut o data cu vara, cred ca intotdeauna vara parca ma mai creste cu un an. A fost vara noastra, si nu realizam ca s'a dus. Nu vrem. Nu iar. Astfel, cu tot respectul va cerem voua, oricine ati fi voi: Cineva sa ne aduca vara inapoi !



From Vin rosu si mult calm.
From Vin rosu si mult calm.



From Vin rosu si mult calm.


From Vin rosu si mult calm.

From Vin rosu si mult calm.



From Vin rosu si mult calm.






From Vin rosu si mult calm.
From Vin rosu si mult calm.

From Vin rosu si mult calm.



From Vin rosu si mult calm.








From Vin rosu si mult calm.

Niciun comentariu: