marți, 6 ianuarie 2009

Te rog. [goes to you, darling.]


Merge catre tine..:):
Te rog a 1000-a oara sa ramai. Te rog sa ai grija de mine. Te rog sa ma tragi in sus si sa ma sprijini. Te rog sa nu ma lasi sa cad. Te rog sa ma pastrezi. Te rog sa duci ce am dus eu pana acum. Te rog sa ramai, sa existi, sa te simt, sa te am, sa te pastrez. Te rog sa ramai, sa ma pierzi in tine, sa ma inchizi si sa ma pastrezi. Te rog sa ma lasi, sa zbor, sa cad, sa imi revin. Te rog sa imi menti zambetul pe buze si sa lasi fiecare lacrima sa cada, sa ma faca mai puterica, sa imi aminteasca. Te rog sa ma omori cu fiecare adevar, te rog sa imi spui orice doare, te rog sa nu ma minti. Te rog sa ma dezamagesti si sa ma faci sa cred in tine. Te rog sa ma certi si sa ma ierti. Te rog sa nu ma pierzi, nu vreau sa ma pierd. Te rog sa nu imi promiti nimic. Te rog sa nu imi garantezi nimic. Te rog sa nu imi spui cum o sa fie. Te rog nu ma fa sa visez. Te rog tine'ma in prezent si lasa'ma sa visez la "acum".Te rog lasa'ma sa imi fie enorm de dor. Si daca pleci...Te rog nu lasa o gaura in urma ta. Te rog nu lasa un loc gol. Te rog nu lasa vise si realitate. Te rog ia tot si da la altcieva. Te rog lasa'ma cum m'ai gasit. Te rog nu ma schimba, te rog nu lua tot, atata timp cat ai oricum. Te rog nu ma lua, ma ai oricum. Si totusi, te rog, ramai in mine.
Pentru ca te'am pastrat oricum. Pentru ca nu vreau sa stii. Nu vreau sa cazi, nu vreau sa stii cum e, nu vreau sa te doara si nu vreau sa simti. Nu vreau sa traiesti ce am trait eu, nu vreau sa te las. Te'am lasat si te'ai dus. Si ai cazut, si a durut, si ai stiut cum e,pentru prima oara. Si am simtit. Am simtit mai mult decat ai simtit tu. m'a durut mai tare, am regretat doar ca te'am lasat sa pleci, si inca regret. Iar cand te duci, asteapta'te sa cazi dinspre foc spre gheata. Astepta'te la un loc rece, care nu te vrea, care doar te accepta. Asteapta'te sa dai tot ce ai si sa nu primesti nimic. Asteapta'te la indifereta, priveste cum cazi intr'o gaura mare, asa cum lasi tu, facuta la randul ei de altcineva. Nu astepta iubire, nu astepta la fel de multa, e poate singurul lucru care ti'l garantez ca nu o sa'l mai ai. Si poti sa regreti, si poti sa ceri si poti sa primesti inapoi, doar nu ar fi prima oara, dar sa stii ca ai lasat un alt gol. Sa stii ca ai lasat inca o dezamagire, inca o urma, si iar o sa doara.
Te rog nu complica tot, te rog nu repeta tot, te rog nu arunca un suflet, o traire, un sentiment. Te rog nu pierde tot din mine, nu ma pierde, ti'am spus ca nu vreau sa ma pierd. Te rog, te rog ramai.

Niciun comentariu: