miercuri, 22 septembrie 2010

Povestea merge mai departe...

Ai fost zmeul meu mereu.
Cu tine, fara tine, si totusi cu tine tot timpul. Luna plina sau nu - toate noptile astea au mirosit a tine oricum. Zile care au trecut mult prea repede si altele care au stat in loc, unele aici si unele acolo, unele innebunitor de calde si altele infricosator de reci, toate pline de tine.
Te-am pierdut in mine de atunci, din prima zi, si refuz sa te caut.
A ramas vocea care imi spune in fiecare zi ca esti tot si certitudinea mea ca o sa ramai. A ramas o strada goala pe care stiu ca o sa te intorci, o imagine cu doi prosti care stateau intinsi pe bulevard, nu vorbeau unul cu altul si se iubeau.
Ramane povestea noastra, si o sa ramana pana atunci cand Vodka nu o sa se mai bea cu Cola, pana cand tineri inca adormiti nu o sa isi mai arunce saruturi de inceput si nu o sa isi mai bea cafeaua impreuna pe terasele din centru la 9 dimineata, pana cand toate locurile alea care au amintirea noastra in ele, nu o sa mai fie. O sa ramana intotdeauna, pentru simplul fapt ca exista un "NOI" - noi, care avem cea mai frumoasa poveste.
Ai fost vara mea, si stii asta.
Ai fost zmeul meu mereu.
La multi ani, noua, iubitule. Te iubesc !

5 comentarii:

Hordy spunea...

Povestea merge mai departe ... ca vântul din Vama Veche

A fost zmeul tău mereu, să îl ţii în vânt nu-i greu. Sper să ştii să tragi de sfori să nu cadă că-l omori.

Anonim spunea...

@ te iubesc mult .

Frumusete spunea...

La multi ani voua

Andra spunea...

@ hordy - nu il las sa cada - trag, trag, pana s-or rupe de tot si atunci..
@ scarlet - multumim :)

Anonim spunea...

Te iubeşte mult . :)
Zâmbeşte .